Bezpečnostní informační systém
Kriminalita
Aktuality > Kriminalita
BEZPEČNÁ DOPRAVAPRVNÍ POMOCPOŽÁRYOSOBNÍ BEZPEČÍMIMOŘÁDNÉ UDÁLOSTIPRO ŠKOLY

Naletěl na videoreklamu upravenou pomocí umělé inteligence. V domnění výhodného investování přišel o více než dva miliony korun

Dalším podvodným jednáním se zabývají kriminalisté z Ostravy. Tentokrát muže středního věku zlákala fake reklama známého herce Jakuba Prachaře v pořadu show Jana Krause, kdy pomocí umělé inteligence probírali finanční investice. Nutno podotknout, že takové upoutávky na sociálních sítích se objevují velmi často. Pachatelé využívají profily jak zpěváků, známých osobností, tak politiků, například Petra Fialy nebo zpěváka Leoše Mareše. Doprovázený text s reklamou je velmi podobný - rychlé vydělání peněz, investice či jak ušetřit. Cíl je vždy stejný – nalákat lidi a připravit je o peníze. Právě falešná reklama s Jakubem Prachařem připravila muže o více jak 2.000.000 korun.
 
Přečteno 0x
 
Zpět
Zobrazit článek

Přidat příspěvek

Přidávat příspěvky může pouze registrovaný a přihlášený uživatel.